Wikipedia

Результаты поиска

Встановлення і розвиток педагогічної професії

Професія вчителя є однією з найдавніших. З моменту виникнення педагогічної професії за вчителями закріпилася, перш за все, виховна функція. Учитель – це вихователь, наставник. У цьому його громадянське, людське призначення.  Державним службовцем учитель став у Давньому Римі. Призначав його сам імператор, який затверджував також особливий склад учителів для кожного типу шкіл, коло їх обов'язків і суми гонорару. Учителями ставали державні чиновники, які добре знали науки, багато подорожували, володіли кількома мовами.
       Наприклад одим з таких учителів китайці називали Конфуція (VI – V ст. До н. Е.). В одній з легенд про це мислителя наводиться його розмова з учнем: "ця країна велика і густо населена. Що ж їй бракує, вчитель?" – Звертається до нього учень. "Збагати її", – відповідає вчитель. "Але вона й так багата. Чим же її збагатити?" –  Запитує учень. "Навчи її!" – Вигукує вчитель. 
    Діяльність сучасного вчителя охоплює навчання і виховання учнів у школі та інших типах навчально–виховних закладів. Підготовка вчителів в Україні здійснюється у педагогічних університетах, інститутах, коледжах, училищах. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий