Організація
навчального процесу у вищих навчальних закладах України в кредитно-модульній
системі підготовки фахівців.
Кредитно-модульна
система організації навчального процесу – це модель організації навчального
процесу, яка грунтується на поєднанні модульних технологій навчання та
залікових освітніх одиниць (залікових кредитів).
Поняття про
кредитно-модульну систему організації навчального процесу як модель організації
навчального процесу; заліковий кредит як одиницю виміру навчального
навантаження; модуль як задокументовану завершену частину освітньо-професійної
програми; змістовий модуль як систему поєднаних навчальних елементів,
відповідних певному навчальному об’єктові.
Для
впровадження КМСОНП вищий навчальний заклад повинен мати три основних елемента
ECTS:
– інформаційний пакет
- загальна інформація про університет, назва напрямів,
спеціальностей, спеціалізацій спеціальностей, анотації (змістові
модулі) із зазначенням обов'язкових та вибіркових курсів, методики і технології
викладання, залікові кредити, форми та умови проведення контрольних заходів,
система оцінювання якості освіти тощо;
– договір про
навчання між студентом і вищим навчальним закладом (напрям,
освітньо-кваліфікаційний рівень, порядок і джерела фінансування, порядок
розрахунків);
– академічна довідка
оцінювання знань, що засвідчує досягнення студента в системі кредитів і за
шкалою успішності на індивідуальному рівні та за системою ECTS.
Для впровадження
КМСОНП слід дотримуватися таких принципів:
– Порівняльної
трудомісткості кредитів, який полягає в досягненні кожним студентом
встановлених ECTS норм, які забезпечують академічну мобільність студентів,
державне й міжнародне визнання результатів освіти на конкретних етапах
виконання студентом індивідуального навчального плану.
– Кредитності полягає
в декомпозиції змісту освіти й навчання на відносно єдині та самостійні за
навчальним навантаженням студентів частки, які забезпечують:
а) на рівні
індивідуального навчального плану- набір (акумулювання)
заданої трудомісткості кількості кредитів, які відповідають
розрахунковій нормі виконання студентом навчального навантаження в умовах
кредитно-модульної організації навчального процесу;
б) на рівні вивчення
навчальної дисципліни - набір (акумуляція) заданої для даної дисципліни
кількості кредитів, що включають в себе виконання необхідних видів робіт, які
передбачені програмою вивчення навчальної дисципліни.
– Модульності
визначає підхід до організації оволодіння студентом змістовими модулями і
проявляється через специфічну для модульного навчання організацію методів і
прийомів навчально-виховних заходів, основним змістом яких є активна
самостійно-творча пізнавальна діяльність студента.
– Методичного
консультування - полягає в науковому та інформаційно-методичному забезпеченні
діяльності учасників освітнього процесу.
– Організаційної
динамічності полягає в забезпеченні можливостей зміни змісту навчання з
урахуванням динаміки соціального замовлення і потреб ринку праці.
– Гнучкості та
партнерства полягає в побудові системи освіти так, щоб зміст навчання
й шляхи досягнення цілей освіти та професійної підготовки
відповідали індивідуальним потребам і можливостям студента.
– Пріоритетності
змістової й організаційної самостійності та зворотного зв'язку полягає у
створенні умов організації навчання, що вимірюється та оцінюється результатами
самостійної пізнавальної діяльності студентів.
– Науковості та
прогностичності полягає у побудові (встановленні) стійких зв'язків змісту
навчання з науковими дослідженнями.
– Технологічності та
інноваційності полягає у використанні ефективних педагогічних
й інформаційних технологій, що сприяє якісній підготовці фахівців з
вищою освітою та входженню в єдиний інформаційний та освітній простір.
– Усвідомленої
перспективи полягає в забезпеченні умов для глибокого розуміння студентом цілей
освіти та професійної підготовки, а також можливості їх успішного досягнення.
– Діагностичності
полягає в забезпеченні можливості оцінювання рівня досягнення та ефективності,
сформульованих і реалізованих в системі, цілей освіти та професійної підготовки.
Структура
і вимоги до складання основних компонентів КМСОНП: інформаційний
пакет; договір про навчання між студентом і вищим навчальним закладом;
академічна довідка. Формування та реалізація індивідуального навчального плану
студента. Контроль за індивідуальним навчальним планом студента.
Г-н Педро и его кредитная компания оказали нашей компании невероятную помощь, предоставив кредитную линию для нашего постоянного роста агробизнеса, я так рад, что моя компания снова поднимается с помощью Педро, кредитного специалиста, который предоставляет мне 8 000 000,00 долларов США на бизнес-ссуды. Г-н Педро и его компания также предоставляют любую сумму кредита частным лицам или компаниям, которые ищут способ расширить или реализовать свой проект с низкой процентной ставкой 2 годовых. свяжитесь с ними, чтобы получить бизнес-ссуду, личную ссуду, коммерческую ссуду, стартовую ссуду, ссуду на покупку автомобиля, жилищную ссуду. на pedroloanss@gmail.com текст в WhatsApp: +18632310632 удачи "
ОтветитьУдалить