Wikipedia

Результаты поиска

Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ України

Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах України в кредитно-модульній системі підготовки фахівців.

Кредитно-модульна система організації навчального процесу  це модель організації навчального процесу, яка грунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів).

Поняття про кредитно-модульну систему організації навчального процесу як модель організації навчального процесу; заліковий кредит як одиницю виміру навчального навантаження; модуль як задокументовану завершену частину освітньо-професійної програми; змістовий модуль як систему поєднаних навчальних елементів, відповідних певному навчальному  об’єктові.

Для  впровадження КМСОНП вищий навчальний заклад повинен мати три основних елемента ECTS:

– інформаційний пакет - загальна інформація про університет, назва  напрямів, спеціальностей, спеціалізацій  спеціальностей, анотації (змістові модулі) із зазначенням обов'язкових та вибіркових курсів, методики і технології викладання, залікові кредити, форми та умови проведення контрольних заходів, система оцінювання якості освіти тощо;

– договір про навчання між студентом і вищим навчальним закладом (напрям, освітньо-кваліфікаційний рівень, порядок і джерела фінансування, порядок розрахунків);

– академічна довідка оцінювання знань, що засвідчує досягнення студента в системі кредитів і за шкалою успішності на індивідуальному рівні та за системою ECTS.

Для впровадження КМСОНП слід дотримуватися таких принципів:

– Порівняльної трудомісткості кредитів, який полягає в досягненні кожним студентом встановлених ECTS норм, які забезпечують академічну мобільність студентів, державне й міжнародне визнання результатів освіти на конкретних етапах виконання студентом індивідуального навчального плану.

– Кредитності полягає в декомпозиції змісту освіти й навчання на відносно єдині та самостійні за навчальним навантаженням студентів частки, які забезпечують:

а) на рівні індивідуального навчального плану- набір (акумулювання) заданої  трудомісткості кількості кредитів, які відповідають розрахунковій нормі виконання студентом навчального навантаження в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу;

б) на рівні вивчення навчальної дисципліни - набір (акумуляція) заданої для даної дисципліни кількості кредитів, що включають в себе виконання необхідних видів робіт, які передбачені програмою вивчення навчальної дисципліни.

– Модульності визначає підхід до організації оволодіння студентом змістовими модулями і проявляється через специфічну для модульного навчання організацію методів і прийомів навчально-виховних заходів, основним змістом яких є активна самостійно-творча пізнавальна діяльність студента.

– Методичного консультування - полягає в науковому та інформаційно-методичному забезпеченні діяльності учасників освітнього процесу.

– Організаційної динамічності полягає в забезпеченні можливостей зміни змісту навчання з урахуванням динаміки соціального замовлення і потреб ринку праці.

– Гнучкості та партнерства полягає в побудові системи освіти так, щоб зміст навчання й  шляхи досягнення цілей освіти та професійної підготовки відповідали індивідуальним потребам і можливостям студента.

– Пріоритетності змістової й організаційної самостійності та зворотного зв'язку полягає у створенні умов організації навчання, що вимірюється та оцінюється результатами самостійної пізнавальної діяльності студентів.

– Науковості та прогностичності полягає у побудові (встановленні) стійких зв'язків змісту навчання з науковими дослідженнями.

– Технологічності та інноваційності полягає у використанні ефективних педагогічних й  інформаційних технологій, що сприяє якісній підготовці фахівців з вищою освітою та входженню в єдиний інформаційний та освітній простір.

–  Усвідомленої перспективи полягає в забезпеченні умов для глибокого розуміння студентом цілей освіти та професійної підготовки, а також можливості їх успішного досягнення.

– Діагностичності полягає в забезпеченні можливості оцінювання рівня досягнення та ефективності, сформульованих і реалізованих в системі, цілей освіти та професійної підготовки.

Структура і вимоги до складання основних  компонентів  КМСОНП: інформаційний пакет; договір про навчання між студентом і вищим навчальним закладом; академічна довідка. Формування та реалізація індивідуального навчального плану студента. Контроль за індивідуальним навчальним планом студента. 




1 комментарий:

  1. Г-н Педро и его кредитная компания оказали нашей компании невероятную помощь, предоставив кредитную линию для нашего постоянного роста агробизнеса, я так рад, что моя компания снова поднимается с помощью Педро, кредитного специалиста, который предоставляет мне 8 000 000,00 долларов США на бизнес-ссуды. Г-н Педро и его компания также предоставляют любую сумму кредита частным лицам или компаниям, которые ищут способ расширить или реализовать свой проект с низкой процентной ставкой 2 годовых. свяжитесь с ними, чтобы получить бизнес-ссуду, личную ссуду, коммерческую ссуду, стартовую ссуду, ссуду на покупку автомобиля, жилищную ссуду. на pedroloanss@gmail.com текст в WhatsApp: +18632310632 удачи "

    ОтветитьУдалить