Wikipedia

Результаты поиска

Підготовка педагогів у Великій Британії

 Особливості становлення майбутнього вчителя у Великобританії можуть бути розкриті за умови розуміння системи його професійної підготовки і процесу формування кваліфікацій та компетенцій, які у Великобританії мають свою історію, свої витоки розвитку. Ретельний аналіз британської системи педагогічної освіти засвідчив, що вона базується на таких принципах:
1.Постійне оновлення професійних знань учителів;
2.Надання вчителю можливостей для всебічного вдосконалення;
3.Озброєння його науковими методами відбору необхідної інформації.


Складний історичний розвиток і становлення закладів педагогічної освіти спричинив появу ступеневої структури підготовки педагогів, що складалася з трьох етапів: І - базова вища освіта; II - педагогічно-професійна підготовка; III - підвищення кваліфікації вчителів. Реформа педагогічної освіти у Великій Британії розпочалася наприкінці 80-х років.
        
Унаслідок змін уперше в історії розвитку педагогічної освіти в Англії було подано кваліфікаційну характеристику випускника вищого педагогічного навчального закладу з приведенням освіти до університетського рівня і впровадженням академічних педагогічних ступенів та здійснено орієнтацію на підготовку вчителя широкого профілю. Таким чином, на початку 90-х років у Великій Британії склалася нова структура закладів, які здійснювали підготовку педагогічних кадрів, а саме: 1) чотирирічні інститути і коледжі вищої освіти; 2) однорічні Інститути педагогіки при університетах; 3) дворічні факультети педагогіки при політехнічних підготовку педагогічних кадрів, а саме: 1) чотирирічні інститути і коледжі вищої освіти; 2) однорічні Інститути педагогіки при університетах; 3) дворічні факультети педагогіки при політехнічних інститутах; 4) чотирирічні школи сценічного мистецтва; 5) дворічні технічні коледжі.
           
Значна кількість абітурієнтів у Великій Британії обирає курси навчання, щоб здобути першу кваліфікацію, яка триває 3-4 роки, за винятком ветеринарної медицини (5-6 років). Найпоширеніші кваліфікації в Об'єднаному Королівстві є такі: бакалаври - мистецтв, наук, освіти, інженерії,права, медицини.
         
 Після отримання диплома першого рівня навчання студент має право продовжити вчитися для отримання вищої кваліфікації яка називається „магістр". У Великобританії існують такі види кваліфікації магістрів: магістр освіти, магістр мистецтв, наук, бізнесу та управління, права. Навчальний рік у Британських університетах поділений на три семестри. Усі вищі навчальні заклади є автономними у встановленні методів контролю знань студентів.
          
Закінчуючи перший курс, студент отримує такі оцінки: найвищу, дуже добре з правом продовження навчання на другому циклі, непогану та найнижчу. Для того, щоб перейти з першого рівня на другий (магістерський), потрібно отримати диплом бакалавра з відзнакою і підтвердити добрі знання з предмета спеціалізації. На другий рівень, як виняток, зараховують осіб без диплома за умови наявності чималого досвіду з фаху.

Комментариев нет:

Отправить комментарий